امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری سمت نوجدیدترین اخبار ایران و جهان
هوش مصنوعی:

نوشتن پرامپت صحیح برای کوپایلوت، ساده‌تر از همیشه

ویژگی‌ جدید هوش مصنوعی Copilot شما را به یک مهندس پرامپت نویسی تبدیل می‌کند
کد خبر: 8247
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴ قبل از ظهر -
19 بازدید
Copilot

یکی از مشکلات همیشگی کار با هوش مصنوعی این بوده که کاربر نمی‌تواند منظورش را به این تکنولوژی مفهوم کند یا دقیقا درخواست درست را برایش بنویسد. اما مایکروسافت راه‌حل‌هایی برای این مشکل دارد!

مایکروسافت در تلاش است تا مشکل «نوشتن پرامپت صحیح» برای هوش مصنوعی Copilot را حل کند و همه کاربرانش را تبدیل به مهندس پرامپت نویسی کند!

به نقل از theverge به زودی و در چند ماه‌ آینده مایکروسافت، یک ویژگی جدید به نام Elaborate Your Prompt را به Copilot مایکروسافت ۳۶۵ اضافه می‌کند که به کاربران کمک می کند هنگام کار با هوش مصنوعی کوپایلوت، پرامپت‌های بهتری بنویسند.

این ویژگی ساده و آسان و در خدمت کاربر است تا اگر خودش نمی‌تواند بهترین پرامپت (درخواست) را بنویسد، هوش مصنوعی کوپایلوت این کار را برایش انجام دهد.

مثلا اگر کاربر شروع به تایپ کردن «خلاصه کن» کند، Copilot گزینه‌هایی را برای خلاصه کردن به او نمایش می‌دهد: ۱۰ ایمیل آخر یا آخرین مقاله که باز کرده و… .

به این ترتیب همه کاربران کوپایلوت، حتی کاربران عادی تبدیل به یک مهندس پرامپت نویسی می شوند!

چیزی که مشخص است این است که هوش مصنوعی از زمان ظهورش تا کنون توانسته بسیار زیاد پیشرفت کند و ایراداتش را برطرف کند. به تازگی مدیران کمپانی سازنده چت جی‌پی‌تی هم در اظهارنظرهای جدیدشان اعلام کرده‌اند که هوش مصنوعی تا یک سال دیگر به درک انسانی می‌رسد!

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

اپلیکیشن برق من