امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری سمت نوجدیدترین اخبار ایران و جهان
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جادهای ملایر:

اصلاح وایمن سازی ۱۰نقطه دارای تصادف از ابتدای سال جاری

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جادهای ملایر گفت:یکی از اولویت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حفظ جان و مال کاربران جاده ای بعنوان سرمایهای ملی با اصلاح وایمن سازی نقاط حادثه خیز در طول راهها می باشد،
کد خبر: 8222
زمان انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳ قبل از ظهر -
8 بازدید

به گزارش سمت نو ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر بیان نمود در بر اساس مصوبات کمسیون ایمنی راه‌های استان و بازدید های مشترک میدانی با اولویت اصلاح و ایمن سازی پیچ ها، تقاطعها و نقاط پرتگاهی از ابتدای سال جاری در سطح محورهای شهرستان عملیات ایمن سازی ۱۰ نقطه دارای تصادف اتمام یا در دست اقدام است.

اسکندریان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن سفر های تابستانی بویژه سفرهای اربعین حسینی کریدور های منتهی به محل بر پایی موکبها و مسیر زایرین در اولویت ماموریتهای این اداره قرار گرفته است.

وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده می توان به عملیات ترانشه بری ،خاکریزی ،شانه سازی ،تعدیل شیب شیروانی،نصب نیوجرسی ،گاردریل ، خط کشی وآشکار سازی سرعتکاه های حوزه استحفاظی و دماغها و……. اشاره نمود، اسکندریان بیان داشت سال گذشته بیش از ۲۱نقطه دارای تصادف ایمن سازی شده است که نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای داشته و عملیات ایمن سازی واصلاح نقاط دارای تصادف بدون وقفه وبا بسیج تمام امکانات وظرفیت های موجود ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جادهای ملایر در پایان گفت : با توجه به اینکه خسارت مالی وجانی ناشی از تصادفات درصد قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص می‌دهد لذا از همه رانندگان عزیز تقاضا میکنم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سازمان راهداری را در صیانت از سرمایه ملی کشور کمک نمایند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

اپلیکیشن برق من