امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری سمت نوجدیدترین اخبار ایران و جهان

پدافند غیرعامل در تغییر معادلات جنگ‌های ترکیبی موثر است

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته و روز پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل مؤلفه‌ بسیار مهمی است که می‌تواند باعث تغییر معادلات در جنگ‌های ترکیبی و نوین شود.
کد خبر: 5712
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ بعد از ظهر -
79 بازدید

به گزارش سمت نو ،در متن پیام علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: پدافند غیرعامل مساله بسیار مهمی است و هر روزی که می‌گذرد بر اهمیت آن افزوده می‌شود. (حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی).

این پیام می افزاید: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه‌جانبه است و لذا باید از تمامی مؤلفه‌های قدرت ملی در امر تأمین حداکثری منافع و امنیت ملی بهره‌برداری کرد.

در ادامه این پیام آمده است: با توجه به اینکه جنگ‌ها همواره در شرف تغییر شکل، راهبرد، هدف و رویکرد هستند، رصد نقاط آسیب‌پذیر یک کشور و سنجش توانایی‌های دشمن، یکی از مهمترین اصولی است که باید مورد توجه قرار گیرد و پدافند غیرعامل مؤلفه‌ بسیار مهمی است که می‌تواند باعث تغییر معادلات در جنگ‌های ترکیبی و نوین شود.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت هفته و روز پدافند غیرعامل که در سال‌جاری مزین به شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان به بلندای امید» است، توفیق روزافزون و سلامتی تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه را از خداوند منان در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسالت کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
اپلیکیشن برق من