امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پایگاه خبری سمت نوجدیدترین اخبار ایران و جهان

نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان برگزار می شود

کد خبر: 8066
زمان انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ بعد از ظهر -
17 بازدید

به گزارش سمت نو ، علی مسلم خانی مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت همدان گفت: در راستای تقویت اطلاع رسانی در بین واحدهای صنعتی و صنفی و همچنین تقدیر از زحمات مدیران روابط عمومی های برتر کارخانجات، معادن و اتحادیه های صنفی و تشکل های زیرمجموعه اداره کل صمت استان همدان این رویداد برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره یکی از اهداف شورای راهبردی روابط عمومی حوزه صمت است که با حمایت مدیرکل صمت استان همدان در بخش های چندرسانه ای، انتشارات، ارتباطات رسانه ای، اینترنت فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه و نقش مهم روابط عمومی های خانواده صمت استان خاطرنشان کرد: با برگزاری این رویدادها به دنبال ایجاد ارتباط و شبکه سازی و تقویت و تقویت نقش مردم در تحقق جهش تولید هستیم.

مسلم خانی تصریح کرد: با حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان و صنعتگران شاهد توفیقات بسیاری در عرصه توسعه تولید و تجارت استان هستیم که در سایه تدابیر استاندار همدان و تیم جوان اقتصادی ایشان حاصل شده است.

وی هم افزایی مدیران روابط عمومی خانواده صمت را ضروری دانست و گفت: نخستین جشنواره روابط عمومی های حوزه صنعت، معدن و اصناف فرصتی برای معرفی دستاوردها و موفقیتهای بخش تولید و تجارت به مردم است.

وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت نامنویسی و ارائه اثر از طریق ارسال پیام در شبکه ایتا به شماره ۰۹۰۵۳۴۴۲۸۱۸ با ما در ارتباط باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری
اپلیکیشن برق من